Informuojame, kad dėl visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbto karantino nuo lapkričio 9 d. iki karantino pabaigos valstybės archyvo skaityklos neveiks. Archyvo paslaugos teikiamos tik nuotoliniu būdu.
INFORMACIJOS APIE ARCHYVO VEIKLĄ IR SAUGOMUS DOKUMENTUS TEIKIMO ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS TEIKIMO APRAŠYMAS
2017-05-22 Nr. 2R-280
Klaipėda
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos kodas |
PAS276 |
2. |
Administracinės paslaugos versija |
11 (7) |
3. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Informacijos apie archyvo veiklą ir saugomus dokumentus teikimas |
4. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Prašymai gali būti pateikiami žodžiu, raštu (tiesiogiai atvykus į Klaipėdos regioninį valstybės archyvą (toliau – Archyvas) arba Archyvo Tauragės ar Telšių filialus (toliau – Filialas), atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu ar per Integralią administracinių paslaugų sistemą. Elektroniniu paštu pateikti prašymai turi būti pasirašyti elektroniniu parašu. Į prašymus atsakoma tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas, jeigu paslaugos gavėjas nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu. Archyve arba Filiale asmenys aptarnaujami taikant „vieno langelio“ principą. Asmenis aptarnauja ir informaciją teikia Archyvo arba Filialo priimamasis, kuris atlieka „vieno langelio“ asmenų aptarnavimo funkcijas. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas; Teisės gauti informaciją iš valstybės ir savivaldybių institucijų ir įstaigų įstatymas; |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Laisvos formos prašymas (jei paslaugos gavėjas kreipiasi raštu), kuriame turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir kontaktiniai duomenys ryšiui palaikyti. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Laisvos formos prašymas (jei paslaugos gavėjas kreipiasi raštu), kuriame turi būti nurodytas asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo) ir kontaktiniai duomenys ryšiui palaikyti. |
8. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Klaipėdos regioninis valstybės archyvas Raimonda Mažrimienė, patarėja, tel./faks. 8 675 61727, el. paštas raimonda.mazrimiene@archyvai.lt Ilona Vasiliauskienė, vyriausioji specialistė, tel. 8 675 62177, el. paštas ilona.vasiliauskiene@archyvai.lt Deimantė Martinkienė, vyriausioji specialistė, tel. 8 675 61835, el. paštas deimante.martinkiene@archyvai.lt Kornelija Veisienė, vyriausioji specialistė, tel. 8 602 84696, el. paštas kornelija.veisiene@archyvai.lt Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Tauragės filialas Indrė Krasauskienė, vyriausioji specialistė tel. (8 446) 62 021, el. p. taurage@archyvai.lt Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Telšių filialas Marija Kalinauskienė, vyresnioji specialistė, tel. (8 444) 52 802, el. paštas marija.kalinauskiene@archyvai.lt Ona Urvakienė, vyresnioji specialistė, tel. (8 444) 52 802, el. paštas ona.urvakiene@archyvai.lt |
9. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Klaipėdos regioninis valstybės archyvas Edmundas Bareiša, direktorius, tel. 8 698 87 679, el. paštas edmundas.bareisa@archyvai.lt Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Tauragės filialas Raimonda Veisienė, filialo vedėja, tel. 8 615 41302, 8 684 70587 el. paštas raimonda.veisiene@archyvai.lt Klaipėdos regioninio valstybės archyvo Telšių filialas Alma Jankauskienė. filialo vedėja, tel. 8 698 87684, el. paštas alma.jankauskiene@archyvai.lt |
10. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Žodžiu pateikti asmenų prašymai esant galimybėms išnagrinėjami nedelsiant. Kitais atvejais administracinė paslauga suteikiama per 20 darbo dienų nuo administracinės procedūros pradžios. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą administracinė paslauga negali būti suteikta, administracinę procedūrą pradėjęs viešojo administravimo subjektas gali pratęsti administracinės paslaugos suteikimo terminą, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Asmenų prašymai nagrinėjami pagal šio aprašymo priede nurodytų veiksmų sekos schemą. |
11. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Informacija teikiama neatlygintinai. |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymo forma laisva. Pareiškėjas turi nurodyti savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą, elektroninio pašto adresą (jeigu yra), telefono numerį, aiškiai išdėstyti prašymo esmę. |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
Informacija apie archyvo teikiamas administracines ir viešąsias paslaugas pateikiama interneto svetainėje www.archyvai.lt. |
14. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Paslauga yra galutinė.
|
15. |
Administracinių paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Aprašymas užregistruojamas ir saugomas atitinkamoje byloje pagal dokumentacijos planą. |
________________