Informuojame, kad dėl visoje Lietuvos Respublikos teritorijoje paskelbto karantino nuo lapkričio 9 d. iki karantino pabaigos valstybės archyvo skaityklos neveiks. Archyvo paslaugos teikiamos tik nuotoliniu būdu.
ĮSTAIGŲ KONSULTAVIMO KLAIPĖDOS REGIONINIAME VALSTYBĖS ARCHYVE ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS TEIKIMO APRAŠYMAS
2019-10-17 Nr. 2R-152
Klaipėda
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Kodas |
PAS36752 |
2. |
Versija |
3 |
3. |
Pavadinimas |
Įstaigų konsultavimas Klaipėdos regioniniame valstybės archyve |
4. |
Paslaugos gavėjai |
Juridiniams asmenims ne verslo tikslais |
5. |
Funkcija, kurią vykdant teikiama paslauga |
Valstybės perduota funkcija |
6. |
Aprašymas |
Įstaigas atstovaujantys asmenys konsultuojami Klaipėdos regioninio valstybės archyvo (toliau - Archyvas) kompetencijos klausimais žodžiu (telefonu, tiesiogiai atvykus į Archyvą, institucijose, įstaigose ir įmonėse), raštu (atsiuntus paklausimus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu paštu. Informacija teikiama Nacionalinio dokumentų fondo administravimo, dokumentų valdymo ir naudojimo srities reglamentavimo klausimais: 1. Dokumentų rengimo, tvarkymo, apskaitos ir saugojimo; 2. Oficialiųjų elektroninių dokumentų valdymo reglamentavimo; 3. Dokumentų saugojimo terminų nustatymo, terminų rodyklių taikymo; 4. Dokumentų vertės ekspertizės atlikimo; 5. Likviduojamų / reorganizuojamų juridinių asmenų veiklos dokumentų perdavimo toliau saugoti; 6. Valstybės perduotos ir savivaldybėms priskirtos archyvinių dokumentų tvarkymo funkcijos; 7. Elektroninio archyvo informacinės sistemos naudojimo. |
7. |
Paslaugos rezultatas |
Suteikta paslauga |
8. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymas; |
9. |
Už paslaugos suteikimą atsakingi darbuotojai |
|
10. |
Paslauga mokama |
Ne |
11. |
Paslaugos grupės ir pogrupiai |
Kitos paslaugos |
12. |
Gyvenimo atvejai |
Kita |
13. |
Iniciavimo forma |
Asmuo turi nurodyti atstovaujamos įstaigos pavadinimą, savo vardą, pavardę, pareigų pavadinimą, kontaktinius duomenis (jei klausimo pobūdis reikalauja išsamesnio nagrinėjimo), aiškiai išdėstyti klausimo esmę |
14. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo: |
Kreipdamasis asmuo turi pateikti klausimą ir su šiuo klausimu susijusią informaciją |
15. |
Pastabos |
Paslauga galutinė |
16. |
Ne el. būdu teikiama paslauga |
|
17. |
Neelektroninės paslaugos teikimo proceso aprašymas |
|
18. |
Neelektroninės paslaugos suteikimo trukmė |
Paslauga suteikiama iš karto, jei klausimo pobūdis nereikalauja išsamesnio nagrinėjimo; 20 darbo dienų, jei klausimo pobūdis reikalauja išsamesnio nagrinėjimo |
_______________