Jovita Gargasienė
FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
- teisės aktų nustatyta tvarka teikia asmenims Filialo skaitykloje susipažinti ir tirti dokumentus;
- skaitmenina dokumentus ir įkelia juos į elektronines informacines sistemas;
- tvarko dokumentus, pildo informacijos paieškos priemones, duomenis apie Filialo saugomus dokumentus Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje (EAIS);
- nagrinėja fizinių ir juridinių asmenų prašymus išduoti juridinius faktus patvirtinančius dokumentus, Filialo saugomų dokumentų pagrindu rengia į juos atsakymus;
- rengia Filialo informacinius pranešimus privatiems fiziniams ir juridiniams asmenims, valstybės institucijoms ir įstaigoms;
- atsako už duomenų naudojimo tikslumą Filialo parengtuose oficialiuose dokumentuose;
- dalyvauja rengiant Filialo edukacines veiklas;
- vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Filialo vedėjo pavedimus.
SPECIALŪS REIKALAVIMAI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
- turėti aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniuar jam prilygintą išsilavinimą;
- gerai žinoti Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymą ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- gebėti dirbti su elektroninėmis dokumentų valdymo ir informacinėmis sistemomis.
