Likviduojamų juridinių asmenų dokumentų perdavimo toliau saugoti ir tai patvirtinančių pažymų išdavimo tvarkos aprašo projektas
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba parengė Likviduojamų juridinių asmenų dokumentų perdavimo toliau saugoti ir tai patvirtinančių pažymų išdavimo tvarkos aprašo, patvirtinto Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2008 m. kovo 17 d. įsakymu Nr. V-59 „Dėl Likviduotų juridinių asmenų dokumentų perdavimo toliau saugoti ir tai patvirtinančių pažymų išdavimo tvarkos aprašo patvirtinimo“ (Žin., 2008, Nr. 34-1237), pakeitimo projektą.
Keisti šiuo metu galiojantį teisės aktą paskatino Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982; 2010, Nr. 79-4055) pakeitimai, susiję su Lietuvos vyriausiojo archyvaro kompetencija ir likviduojamų valstybės ir savivaldybių institucijų, įstaigų ir įmonių veiklos dokumentų perdavimu (Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo 16 straipsnio 2 dalies pakeitimas). Šiame teisės akto projekte taip pat peržiūrėti likviduojamų nevalstybinių organizacijų, privačių juridinių asmenų dokumentų tvarkymo reikalavimai bei pažymų, reikalingų likviduojamiems juridiniams asmenims išregistruoti iš Juridinių asmenų registro, išdavimo nuostatos.
Šiuo metu vyksta konsultacijos su visuomene − Likviduotų juridinių asmenų dokumentų perdavimo toliau saugoti ir tai patvirtinančių pažymų išdavimo tvarkos aprašo projektas paskelbtas Lietuvos Respublikos Seimo teisės aktų informacinės sistemos Projektų registravimo posistemėje.
Prašome susipažinti su šiuo projektu ir iki šių metų lapkričio 29 d. pateikti savo pastabas ar pasiūlymus el. paštu lvat@archyvai.lt
_ _ _