Nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių pakeitimo projektas
Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982; 2010, Nr. 79-4055) 11 straipsnio 3 dalyje įtvirtinta nuostata, kad nevalstybinės organizacijos ir privatūs juridiniai asmenys dokumentus, kurių rengimą nustato teisės norminiai aktai, privalo rengti, tvarkyti ir įtraukti į apskaitą nustatyta tvarka.
Lietuvos vyriausiojo archyvaro tarnyba parengė Nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisyklių, patvirtintų Lietuvos archyvų departamento prie Lietuvos Respublikos Vyriausybės generalinio direktoriaus 2008 m. gegužės 20 d. įsakymu Nr. V-87 (Žin., 2008, Nr. 59-2258; 2009, Nr. 17-693), pakeitimo projektą. Keisti šiuo metu galiojantį teisės aktą paskatino Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo (Žin., 1995, Nr. 107-2389; 2004, Nr. 57-1982; 2010, Nr. 79-4055) pakeitimai bei nevalstybinių organizacijų ir privačių juridinių asmenų dokumentų tvarkymo, dokumentacijos planų ir kitų apskaitos dokumentų rengimo peržiūrėjimo poreikis.
Siūlome susipažinti su šiuo projektu ir iki šių metų lapkričio 14 d. pateikti savo pastabas ar pasiūlymus el. paštu [email protected].
_ _ _