ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS TEIKIMO APRAŠYMAS
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos kodas |
PAS268 |
2. |
Administracinės paslaugos versija |
12(6) |
3. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Administracinės procedūros vykdymas |
4. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Administracinė procedūra – viešojo administravimo subjekto atliekami privalomi veiksmai nagrinėjant asmens skundą ar pranešimą apie viešojo administravimo subjekto veiksmais, neveikimu ar administraciniais sprendimais galbūt padarytą asmens, nurodyto skunde ar pranešime, teisių ir teisėtų interesų pažeidimą ir priimant dėl to administracinės procedūros sprendimą. Prašymai gali būti pateikiami raštu (tiesiogiai atvykus į archyvą, atsiuntus paštu ar per pasiuntinį), elektroniniu būdu ar per Integralią administracinių paslaugų sistemą. Elektroniniu paštu pateikti prašymai turi būti pasirašyti elektroniniu parašu. Į prašymus atsakoma tokiu būdu, kokiu buvo pateiktas prašymas, jeigu paslaugos gavėjas nepageidauja gauti atsakymo kitu būdu. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
Lietuvos Respublikos viešojo administravimo įstatymas; Prašymų ir skundų nagrinėjimo ir asmenų aptarnavimo viešojo administravimo subjektuose taisyklės. |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Asmens skundas arba pranešimas, kuriame įvardijami viešojo administravimo subjekto veiksmai, neveikimas ar administracinis sprendimas, kuriais galbūt buvo pažeistos asmens teisės ar teisėti interesai. Skundai arba pranešimai, kuriuose nenurodytas asmens vardas, pavardė (juridinio asmens – pavadinimas), adresas arba kurie nėra asmens pasirašyti, viešojo administravimo subjekto vadovo arba jo įgalioto pareigūno ar valstybės tarnautojo sprendimu gali būti nenagrinėjami. Prie asmens skundo ar pranešimo gali būti pridedami kiti dokumentai ar jų kopijos. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Asmens skundas ar pranešimas ir, atsižvelgiant į skundo ar pareiškimo turinį, reikiama informacija ir (ar) dokumentai. |
8. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Direktoriaus paskirtas darbuotojas (pagal kompetenciją). |
9. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Direktorius Ramutis Kurpė tel. (8 5) 219 5487, el. p. [email protected] |
10. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Administracinė paslauga suteikiama per 20 darbo dienų nuo administracinės procedūros pradžios. Kai dėl objektyvių priežasčių per šį terminą administracinė paslauga negali būti suteikta, administracinę procedūrą pradėjęs viešojo administravimo subjektas gali pratęsti administracinės paslaugos suteikimo terminą, bet ne ilgiau kaip 10 darbo dienų. Asmenų prašymai nagrinėjami pagal šio aprašymo priede nurodytų veiksmų sekos schemą. |
11. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Administracinė paslauga teikiama neatlygintinai. |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Prašymo forma laisva. Pareiškėjas turi nurodyti savo vardą, pavardę, gyvenamąją vietą, elektroninio pašto adresą (jeigu yra), telefono numerį, aiškiai išdėstyti prašymo esmę. |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
Informacija apie archyvo teikiamą administracinę paslaugą pateikiama interneto svetainėje www.archyvai.lt. |
14. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Paslauga yra galutinė.
|
15. |
Administracinių paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Aprašymas užregistruojamas ir saugomas atitinkamoje byloje pagal dokumentacijos planą. |