O. Milašiaus g. 19, 10102 Vilnius, tel. 8 660 38600,
el. p. [email protected], kodas Juridinių asmenų registre 191520296,
AB ,,Swedbank“ atsiskaitomoji sąskaita LT257300010002462339

VIRTUALIOS PARODOS

Čia galite peržiūrėti visų virtualių parodų ekspozicijas.

NAUJAUSIOS IKI 2017m. IKI 2012m.

 

NAUJIENLAIŠKIS

Įveskite pašto adresą ir gaukite naujienas pirmieji
RSS naujienos
 

 

Valstybės archyvai reiškia solidarumą ir paramą Ukrainai

 

 

 Asmenų aptarnavimas

Lietuvos valstybės naujajame archyve asmenys aptarnaujami, jų prašymai, pareiškimai, skundai nagrinėjami Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 patvirtintų taisyklių nustatyta tvarka.

 

Interesantai priimami kiekvieną darbo dieną darbo laiku archyvo priimamajame

(101 kab.), adresu O. Milašiaus g. 19, tel.  8 660 38600.

Darbo laikas: I–IV 8.00–17.00, V 8.00–15.45, pietų pertrauka 12.00–12.45.

 

Mus rasite:

Informacija teikiama:

tel. +370 660 38608, el. p. [email protected]

tel. +370 660 38600, el. p. [email protected]

 

Rekomenduojame į Archyvo skaityklą užsiregistruoti internetu

 

El. paštu [email protected] arba [email protected] 

Integralios administracinių paslaugų sistemos (IAPS) priemonėmis, Messenger

 Telefonais +370 660 38610 arba +370 660 38600

  

Mūsų paskyra socialiniame tinkle Facebook

Mūsų paskyra socialiniame tinkle LinkedIn 

 

Naujienos

Apklausos apie Lietuvos valstybės naujojo archyvo veiklos vertinimą rezultatai

2014-01-31

Lietuvos valstybės naujasis archyvas sausio mėnesį atliko elektroninę apklausą, norėdamas išsiaiškinti, kaip archyvo prižiūrimų įstaigų darbuotojai vertina juos konsultuojančių specialistų aptarnavimo kokybę. Ši anketa taip pat padėjo sužinoti, kaip įstaigoms sekasi dirbti Elektroninio archyvo informacinėje sistemoje (EAIS), ar sistema efektyviai veikia darbo rezultatus. Anketą pildžiusiųjų buvo prašoma pateikti savo siūlymus ar pageidavimus archyvo specialistams, padėsiančius užtikrinti sklandesnį ir kokybiškesnį tolimesnį bendradarbiavimą.

Išanalizavus gautus duomenis turimi rezultatai rodo, jog su archyvo darbuotojais dažniausiai konsultuojamasi archyvinių dokumentų tvarkymo, dokumentacijos planų rengimo klausimais, taip pat dėl pačių dokumentų rengimo ir įforminimo.

 

 

Anketą pildžiusieji pažymėjo, kad jiems yra tekę kreiptis į archyvo specialistus ir su klausimais dėl elektroninių dokumentų valdymo, dokumentų derinimo per EAIS, taisyklių pasikeitimų, naujų teisės aktų atsiradimo.

Net 68% apklaustųjų teigė dirbantys su Elektroninio archyvo informacine sistema, o 57% darbuotojų ši sistema palengvina darbą, 66% respondentų darbas sistemoje supaprastina dokumentų derinimo procedūrą.

 

 

Į klausimą, kuriuo buvo norima sužinoti, kaip darbuotojai vertina archyvo specialistų teikiamas konsultacijas, 39% atsakiusiųjų jas pavadino kvalifikuotomis, 29% - išsamiomis, 26% įvardijo konsultacijas kaip operatyvias, o likusieji 6% tikslios nuomonės neturėjo, nes teigė nesikonsultuojantys.

 

 

Lietuvos valstybės naujojo archyvo darbuotojų mandagumą ir paslaugumą didžioji dalis respondentų, net 69%, įvertino labai gerai, 25% - gerai.

44% dalyvavusiųjų apklausoje archyvo teikiamas paslaugas įvertintų dešimtuku, 30% - devynetu.

Archyvo darbuotojai džiaugiasi tokiu geru ir teigiamu įvertinimu ir dėkoja visiems užpildžiusiems klausimyną bei tokiu būdu prisidėjusiems prie darbo kokybės ir efektyvumo tobulinimo.

 

 

 

 
 
Informaciją atnaujino: ,
Informacija atnaujinta: 2014-01-31 15:28