SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
- turėti aukštąjį ar jam prilygintą socialinių mokslų studijų srities ekonomikos arba vadybos ir verslo administravimo krypties išsilavinimą;
- turėti ne mažesnę kaip 1 metų darbo patirtį buhalterinės apskaitos tvarkymo srityje;
- išmanyti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus reglamentuojančius buhalterinės apskaitos tvarkymą, lėšų ir materialinių vertybių valdymą, mokesčių administravimą;
- žinoti Viešojo sektoriaus apskaitos ir finansinės atskaitomybės standartus (VSAFAS), patvirtintus Lietuvos Respublikos finansų ministro įsakymais;
- mokėti dirbti su Valstybės biudžeto apskaitos ir mokėjimų informacine sistema (VBAMS), Viešojo sektoriaus apskaitos ir ataskaitų konsolidavimo informacine sistema (VSAKIS), Finansų valdymo ir apskaitos informacine sistema (FVAIS);
- išmanyti teisės aktų ir dokumentų rengimo, dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklių reikalavimus;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
- planuoja reikalingų lėšų poreikį Lietuvos ypatingojo archyvo (toliau – Archyvas) uždavinių ir funkcijų įgyvendinimui, rengia programų sąmatų, jų pakeitimo dokumentų projektus, dalyvauja rengiant Archyvo metų veiklos planus;
- rengia Archyvo valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, sąrašų projektus;
- rengia ir teikia Nacionaliniam bendrųjų funkcijų centrui:
- informaciją apie periodinių valstybės biudžeto asignavimų poreikį;
- informaciją apie ūkinius įvykius ir ūkines operacijas;
- apskaitos dokumentus, kuriais pagrindžiamos įvykdytos ūkinės operacijos;
- kitą su buhalterinės apskaitos organizavimu susijusią informaciją ir dokumentus.
- atlieka Archyvo finansinių dokumentų išankstinę finansų kontrolę;
- vykdo vidaus kontrolę;
- teikia siūlymus Archyvo direktoriui finansinio ir kito turto valdymo srities klausimais;
- rengia Archyvo direktoriaus įsakymų ir kitų dokumentų finansinio ir kito turto valdymo, personalo ir kitais klausimais projektus;
- vizuoja pagal kompetenciją teisės aktų finansinio ir kito turto valdymo, personalo ir kitais klausimais projektus;
- dalyvauja atliekant metinę inventorizaciją arba perdavimą keičiantis atsakingiems asmenims;
- tvarko ir saugo bylas, už kurių sudarymą yra atsakingas;
- atsiskaito už savo veiklą, nustatytų funkcijų ir pavestų užduočių vykdymą Skyriaus vedėjui ir Archyvo vadovybei;
- atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Skyriaus vedėjo ir Archyvo vadovybės pavedimus, susijusius su Archyvo funkcijomis.