SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
- turėti aukštąjį universitetinį ar jam prilygintą humanitarinių ar socialinių mokslų studijų srities išsilavinimą;
- turėti 1 metų vadovaujamo darbo patirtį;
- būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos įstatymais, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimais, kitais teisės aktais reglamentuojančiais viešąjį administravimą, valstybės tarnybą, darbo santykius;
- žinoti Lietuvos Respublikos įstatymus, Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimus ir kitus teisės aktus, reglamentuojančius dokumentų valdymą, informacijos teikimą ir ribojimą;
- žinoti dokumentų rengimo, tvarkymo ir apskaitos taisykles;
- mokėti analizuoti ir apibendrinti informaciją, rengti išvadas;
- sklandžiai dėstyti mintis raštu ir žodžiu, gebėti bendrauti;
- mokėti dirbti Microsoft Office programiniu paketu;
- mokėti rusų kalbą pažengusio vartotojo lygmeniu B2.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
- padeda Archyvo direktoriui organizuoti Archyvo veiklą;
- kuruoja specialiąsias veiklos funkcijas vykdančius Archyvo administracijos padalinius;
- kontroliuoja ir koordinuoja kuruojamų administracijos padalinių veiklą, kad būtų užtikrintas kuruojamiems padaliniams pavestų uždavinių ir funkcijų vykdymas;
- organizuoja ir koordinuoja Archyvo metinių veiklos planų rengimą, vertina Archyvo administracijos padalinių veiklos planus ir teikia Archyvo direktoriui išvadas bei siūlymus dėl jų tvirtinimo;
- vykdo Archyvo metinių veiklos planų įgyvendinimo kontrolę;
- organizuoja ir koordinuoja Archyvo metinių veiklos ataskaitų rengimą, vertina Archyvo administracijos padalinių veiklos ataskaitas ir teikia Archyvo direktoriui išvadas bei siūlymus dėl jų;
- organizuoja ir koordinuoja paraiškų projektams, finansuojamiems pagal įvairias programas iš valstybės biudžeto asignavimų, Europos Sąjungos ir įvairių fondų lėšų, rengimą ir teikimą, kontroliuoja projektų, kurių įgyvendinimui skirtas finansavimas, įgyvendinimą;
- surašo administracinių nusižengimų protokolus dėl Lietuvos Respublikos administracinių nusižengimų kodekse numatytų administracinių nusižengimų;
- pagal kompetenciją prižiūri, kaip valstybės institucijose, įstaigose ir įmonėse, saugančiose Archyvui priskirtos Nacionalinio dokumentų fondo dalies dokumentus, įgyvendinami teisės aktuose nustatyti dokumentų valdymo ir naudojimo reikalavimai, teikia joms metodinę pagalbą;
- organizuoja ir koordinuoja teisės aktų projektų rengimą, vertina Archyvo administracijos padalinių, valstybės tarnautojų ir darbuotojų, dirbančių pagal darbo sutartis, parengtus teisės aktų projektus;
- teikia pastabas ir pasiūlymus dėl Lietuvos vyriausiojo archyvaro teikiamų teisės aktų Archyvo kompetencijos klausimais projektų;
- pagal kompetenciją koordinuoja Archyvo įgyvendinamus projektus, kontroliuoja jų įgyvendinimą;
- Archyvo direktoriaus pavedimu atstovauja Archyvą kitose valstybės institucijose ir įstaigose;
- pagal kompetenciją teikia informaciją fiziniams ir juridiniams asmenims;
- Archyvo direktoriaus pavedimu nagrinėja asmenų prašymus, skundus ir pareiškimus;
- Archyvo direktoriui nesant, atlieka Archyvo direktoriaus funkcijas;
- tvarko ir saugo bylas, už kurių sudarymą yra atsakingas;
- atsiskaito už savo veiklą, nustatytų funkcijų ir pavestų užduočių vykdymą Archyvo direktoriui;
- atlieka kitas teisės aktų nustatytas funkcijas, vykdo Archyvo direktoriaus pavedimus, susijusius su Archyvo funkcijomis.