ADMINISTRACINĖS PASLAUGOS TEIKIMO APRAŠYMAS
Eil. Nr. |
Pavadinimas |
Aprašymo turinys |
1. |
Administracinės paslaugos kodas |
3 |
2. |
Administracinės paslaugos versija |
V0.3 |
3. |
Administracinės paslaugos pavadinimas |
Leidimų išvežti dokumentus iš Lietuvos Respublikos išdavimas |
4. |
Administracinės paslaugos apibūdinimas |
Administracinė paslauga skirta asmenims, norintiems gauti leidimą išvežti iš Lietuvos Respublikos Nacionaliniam dokumentų fondui, nevalstybinėms organizacijoms, privatiems juridiniams ar fiziniams asmenims priklausančius dokumentus. Prašymas išduoti leidimą išvežti dokumentus iš Lietuvos Respublikos ir kiti reikalaujami dokumentai gali būti pateikti tiesiogiai atvykus į instituciją, siunčiami paštu ar per pasiuntinį. Atsakymas į asmens pateiktą prašymą pateikiamas jam tiesiogiai atvykus atsiimti atitinkamų dokumentų arba asmens pageidavimu siunčiamas paštu ar per pasiuntinį. |
5. |
Teisės aktai, reguliuojantys administracinės paslaugos teikimą |
Lietuvos Respublikos dokumentų ir archyvų įstatymo 23 straipsnio 1–3 dalys; Dokumentų išvežimo iš Lietuvos Respublikos tvarkos aprašas, patvirtintas Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2005 m. vasario 15 d. nutarimu Nr. 181 „Dėl Dokumentų išvežimo iš Lietuvos Respublikos tvarkos aprašo patvirtinimo“; Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklės, patvirtintos Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2007 m. rugpjūčio 22 d. nutarimu Nr. 875 „Dėl Asmenų prašymų nagrinėjimo ir jų aptarnavimo viešojo administravimo institucijose, įstaigose ir kituose viešojo administravimo subjektuose taisyklių patvirtinimo“. |
6. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo |
Pateikiamas rašytinis prašymas išduoti leidimą. Prašymas turi būti pasirašytas, nurodytas asmens vardas, pavardė, gyvenamoji vieta (jeigu kreipiasi fizinis asmuo) arba pavadinimas, kodas, buveinės adresas (jeigu kreipiasi juridinis asmuo). Asmens (išskyrus juridinius asmenis), siekiančio gauti leidimą, tapatybę liudijantis dokumentas ar jo kopija. Jei dėl leidimo kreipiasi asmens atstovas, pateikimas atstovavimą patvirtinantis dokumentas ir atstovo tapatybę liudijantis dokumentas arba jų kopijos. Jeigu prašoma leidimo laikinai išvežti Nacionalinio dokumentų fondo dokumentus, turi būti pateikti šie duomenys: 1) dokumentų išvežimo tikslai, vieta ir terminai, numatytų išvežti dokumentų saugojimo ar eksponavimo sąlygos, pridedant tai patvirtinančių dokumentų kopijas; 2) numatomų išvežti dokumentų apskaitos duomenys, kiekis, pavadinimai (antraštės), datos, fizinė būklė, numanoma draudimo vertė. Jeigu prašoma leidimo negrąžinamai išvežti Nacionalinio dokumentų fondo dokumentus, turi būti pateikti šie duomenys: 1) tarptautinės sutarties, kuria remiantis numatoma išvežti dokumentus, oficialaus paskelbimo šaltinio nuoroda; 2) numatomų išvežti dokumentų apskaitos duomenys, kiekis, pavadinimai (antraštės), datos. Jeigu prašoma leidimo išvežti nevalstybinėms organizacijoms, privatiems juridiniams ir fiziniams asmenims priklausančius dokumentus, kuriems yra daugiau kaip 50 metų, turi būti nurodyta, į kokią šalį ir kokie dokumentai bus išvežami. Lietuvos vyriausiasis archyvaras gali apžiūrėti numatomus išvežti dokumentus jų saugojimo vietoje ir prašyti pateikti jų kopijas ir (ar) nuotraukas. |
7. |
Informacija ir dokumentai, kuriuos turi gauti institucija (prašymą nagrinėjantis tarnautojas) |
Pateikiami atitinkami 6 punkte („Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo“) nurodyti dokumentai ir duomenys. |
8. |
Administracinės paslaugos teikėjas |
Dokumentų ir archyvų valdymo ir naudojimo skyriaus vyriausiasis specialistas Darius Bujokas, tel. (8 5) 265 1877, el. p. [email protected] |
9. |
Administracinės paslaugos vadovas |
Lietuvos vyriausioji archyvarė Kristina Ramonienė tel. (8 5) 265 2254 |
10. |
Administracinės paslaugos suteikimo trukmė |
Administracinė paslauga suteikiama per 15 dienų nuo tinkamai surašyto prašymo gavimo dienos. Lietuvos vyriausiasis archyvaras turi teisę sprendimo priėmimo laiką pratęsti iki 30 dienų, kai prašymui nagrinėti sudaroma komisija, kviečiami ekspertai, taikomos kitos organizacinės priemonės. Apie sprendimą pratęsti prašymo nagrinėjimo laiką pareiškėjas per 3 darbo dienas nuo šio sprendimo priėmimo informuojamas raštu. Asmenų prašymai nagrinėjami pagal šio aprašymo priede nurodytų veiksmų sekos schemą. |
11. |
Administracinės paslaugos suteikimo kaina (jei paslauga teikiama atlygintinai) |
Administracinės paslaugos kaina: 1. 16 Eur, kai laikinai ar negrąžinamai išvežami Nacionalinio dokumentų fondo dokumentai, laikinai išvežami nevalstybinėms organizacijoms, privatiems juridiniams ir fiziniams asmenims priklausantys dokumentai; 2. 31 Eur, kai negrąžinamai išvežami nevalstybinėms organizacijoms, privatiems juridiniams ir fiziniams asmenims priklausantys dokumentai. Teisinis pagrindas – Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2000 m. gruodžio 15 d. nutarimas Nr. 1458 „Dėl konkrečių valstybės rinkliavos dydžių ir šios rinkliavos mokėjimo ir grąžinimo taisyklių patvirtinimo“. Už paslaugą sumokama į nurodytąją sąskaitą: „Swedbank“, AB Banko kodas 73000 Valstybinė mokesčių inspekcija prie LR finansų ministerijos Sąsk. nr. LT247300010112394300 Įmokos kodas 5710 |
12. |
Prašymo forma, pildymo pavyzdys ir prašymo turinys |
Pateikiamas laisvos formos prašymas, nurodant 6 punkte („Informacija ir dokumentai, kuriuos turi pateikti asmuo“) numatytus atitinkamus duomenis. |
13. |
Informacinės ir ryšių technologijos, naudojamos teikiant administracinę paslaugą |
Informacija apie LVAT teikiamas administracines paslaugas pateikiama interneto svetainėje www.http://www.archyvai.lt. |
14. |
Administracinės paslaugos teikimo ypatumai |
Paslauga yra galutinė. |
15. |
Administracinių paslaugų teikimo aprašymų įtraukimas į dokumentų apskaitą |
Aprašymas užregistruojamas ir saugomas atitinkamoje byloje pagal dokumentacijos planą. |
BŪTINŲ VEIKSMŲ, ATLIEKAMŲ TEIKIANT ADMINISTRACINĘ PASLAUGĄ, SEKOS SCHEMA
Norint peržiūrėti didesnį shemos vaizdą, spausti ant paveiksliuko.
_ _ _